Jamen, det lyder jo dejligt

Det var ikke ment for at genere jer

Mere at hvis at man sammenligner jeg med et site som coolsmartphone så sker der ikke så meget på 4smartphone

Det var et tip til jer om at jeg tror i ville få flere besøgende hvis vi fik nogle flere nyhheder
Den har selvfølgelig ikke noget at gøre med misundelse fordi dit eget site lukkede, og fordi vi ikke ville linke til det, da det var rent ripoff af andre sites. Vi opdaterer i gennemsnit en gang om dagen med nyheder, og vælger vores indhold efter kvalitet ikke kvantitet. Vi har danske beskrivelser af de ting der ligger på sitet, og holder en standard - vi opdaterer altså ikke bare fordi der er kommet noget nyt, hvis vi ikke selv har prøvet det - og det tager som bekendt tid. Vi har dog på det seneste fået et par nye folk, så det kommer til at gå lidt hurtigere, kan jeg glæde dig med.
nope.. ingen misundelse

det er ikke misundelse at sige at jeg ikke syntes i opdatere tit nok, i forhold til udenlandske sites...
Rip off.. tjaaa... det lagde jeg nu heller ikke skjul på, for som nogle af de første linier sagde på min forside
Denne side vil mest bestå af links til andre udenlandske SPV web-steder med forskellige ting til din SPV, du vil så kunne læse på denne side hvordan du installere de forskellige ting, og en beskrivelse af dem... Indtil den endelige danske version kommer, vil "stier", "genveje", "knapper" osv. blive beskrevet på engelsk
Så rip off? Ja måske, men det var ligeså meget for at hjælpe danskere som måske ikke lige forstod alle de udenlandske guides så godt!

Ville dog sikkert også have kunnet køre min side videre hvis jeg gad at ligge lidt mere tid i det, og bruge nogle penge på nogle ordentlige servere og domæner

Og hvis jeg havde takket ja til henvændelser om hjælp til sitet da det lukkede...
Men håber, at min kritik hjælper, og i på 4smartphone ikke straks trækker paraderne op, og endda angriber

en anden gang nogen prøver at hjælpe med lidt kritik..
//NederSoren